Wspólna promocja pogranicza polsko-słowackiego na półmetku zadania projektowego
Projekt wspólnej promocji regionu pogranicza polsko-słowackiego ma realnie odpowiadać na problem, jakim jest niewystarczająca współpraca na rzecz promocji walorów kulturowych i przyrodniczych regionu oraz niewystarczająca integracja mieszkańców w wydarzenia i inicjatywy mające miejsce na terenach sąsiednich miejscowości. Główną jego ideą jest nawiązanie trwałej współpracy między gminami i wypracowaniu sposobów na skuteczną komunikację i realizację wspólnych działań, przekładających się na podnoszenie atrakcyjności regionu.
2017-08-25, 17:06

Od początku trwania projektu realizowane są działania mające na celu przedstawienie całości regionu, a nie tylko wyróżnianie poszczególnych miejscowości. Aby najlepiej zauważyć efekty dotychczasowych działań najlepiej odwiedzić facebookowy fanpage z płaszczyzny, którego najlepiej widać efekty naszych działań - https://www.facebook.com/Zywiecki.info/

Od 28 kwietnia (data pierwszej publikacji na profilu Beskidu Żywieckiego) zgromadzono na nim społeczność ponad 2 tysięcy użytkowników z Polski i Słowacji. Dzięki prowadzonym działaniom reklamowym zasięg wszystkich postów osiągnął wynik ponad pół miliona użytkowników – był to jeden z wskaźników projektowych do osiągnięcia przez cały czas trwania projektu. Jego osiągnięcie w tak, krótkim czasie jest potwierdzeniem tego, że prowadzone działania spotykają się z pozytywnym odzewem.

            Stan na 25.08.2017 przedstawia się następująco:

  • Zasięg- 648 590

Zasięg kampanii na facebooku to liczba osób, które widziały nasze reklamy co najmniej jeden raz.

  • Wyświetlenia – 1 333 965

Zasięg to nie to samo co wyświetlenie, w których są uwzględniane przypadki wielokrotnego obejrzenia reklam przez te same osoby.

Do tej pory zrealizowano 3 filmy promocyjne adresowane do rodzin z dziećmi, biegaczy i promujący geocasching na terenie pogranicza polsko-słowackiego. Od czasu ich publikacji na początku lipca zostały wyświetlone blisko 50 tysięcy razy. Filmy spotykają się pozytywnym odzewem i dużo większymi interakcjami niż inne tego typu produkcje gminne.

Tak samo sytuacja wygląda jeżeli chodzi o promowane wydarzenia w poszczególnych gminach. Nasze działania promocyjne nie działają w oderwaniu od działań prowadzonych przez działy promocji i gminne ośrodki kultury. Naszym głównym zadaniem jest ich wspieranie. Posty w postaci zaproszeń na wydarzenia, publikacji albumów zdjęć z poprzednich edycji poszczególnych wydarzeń i ich promocja pozwala na dotarcie do szerokich grup odbiorców.

Działania promocyjne prowadzone do tej pory spotykają się z pozytywnym odzewem różnych środowisk turystów i mieszkańców, którzy poznają i utwierdzają się w przekonaniu, że warto odwiedzić region pogranicza polsko-słowackiego.

 Częsta publikacja wartościowych treści na facebooku https://www.facebook.com/Zywiecki.info/ buduje obraz regionu jako miejsca otwartego na turystów i mającego wiele do zaoferowania.

Więcej informacji na temat projektu „Wspólna Promocja Pogranicza” można uzyskać kontaktując się z:

Szymon Waluś
Koordynator Projektu, Gmina Rajcza
Tel: 533-053-311
Email: s.walus@rajcza.com.pl

Agencja Marketingowa REFOCUS
Tel: 694-361-508
Email: k.khanna@refocus.pl
Biuro prasowe projektu:
http://zywiecki.biuroprasowe.pl/ 

Wyłączną odpowiedzialność za zawartość niniejszej publikacji ponoszą jej autorzy i nie może być ona utożsamiana z oficjalnym stanowiskiem Unii Europejskiej oraz Euroregionu Beskidy.

KONTAKT / AUTOR
Katarzyna Khanna
REFOCUS Katarzyna Khanna
694 361 508
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.